Na pozici manažerky CSR/CSV (Corporate Social Responsibility / Creating Shared Value) společnosti Nestlé pro Českou a Slovenskou republiku od nového roku nastoupila Martina Šilhánová. Přišla ze společnosti Tesco, kde poslední čtyři roky řídila právě oblast CSR v České republice. Mezi její hlavní úkoly bude patřit strategické vedení stávajících projektů a koncepce dalšího rozvoje aktivit, které budují dobré jméno společnosti Nestlé.
„Vítám v týmu Martinu Šilhánovou, jejíž vynikající zkušenosti z oblasti společenské odpovědnosti zcela jistě pomohou posílit aktivity společnosti Nestlé na českém i slovenském trhu,“ říká Vratislav Janda, ředitel pro korporátní záležitosti Nestlé pro Českou a Slovenskou republiku.
NESTLÉ je přední světovou potravinářskou firmou podnikající v oblasti výživy, zdraví a zdravého životního stylu. Podnikání Nestlé se celosvětově řídí konceptem tzv. vytváření sdílené hodnoty (Creating Shared Value), který vyjadřuje základní přístup Nestlé ke společenské odpovědnosti firem. Vychází z myšlenky, že pro dlouhodobou úspěšnost podnikání je nezbytné, aby přinášelo hodnotu nejen vlastním akcionářům, ale také společnosti, ve které působí.
Zdroj: Tisková zpráva společnosti Nestlé