Ondřej Široký se stal novým Marketing Leaderem ve společnosti Intersnack

Ondřej Široký, Intersnack

Výrobce slaných snacků a pochutin Intersnack představil Ondřeje Širokého jako nového Marketing Leadera lokálních značek pro Českou republiku a Slovensko. Do týmu Intersnack přišel ze společnosti JDE centrální Evropa, kde působil na pozici Category Manager pro Single Serve a předtím jako Senior Brand Manager Coffee. Na těchto pozicích úspěšně restartoval značky Douwe Egberts a Tassimo v Česku a na Slovensku.

Ondřej Široký disponuje bohatými zkušenostmi z oblasti marketingové strategie a obchodního a marketingového plánování, které získal svou 9letou praxí v nadnárodních společnostech. Během své dlouholeté kariéry zakládal marketingové oddělení ve společnosti 3M v divizi brusných systémů a také nastavil novou obchodní strategii. Divize brusiv pod jeho marketingovým vedením zaznamenala výrazný růst a získal několik marketingových ocenění. Svou pracovní kariéru odstartoval v Robert Bosch Group.

O společnosti Intersnack

Společnost Intersnack má více než dvacetiletou tradici, na trhu funguje již od roku 1993. Je předním výrobcem drobných pochoutek – bramborových lupínků, křupek, slaných snacků a oříšků. V jejím portfoliu jsou značky Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio. Mateřské sídlo společnosti Intersnack Group, jejíž produkty jsou k dostání ve více než 70 zemích, je v Düsseldorfu.

Zdroj: Tisková zpráva společnosti Intersnack