Ve společnosti Promoteri.eu, zaměřené na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR, došlo v září tohoto roku k personálním změnám na dvou klíčových postech. Nový Promotion Chief se stal Patrik Jirouš a na pozici Human Resources nastoupila Tereza Kramlová.
Patrik Jirouš do agentury Promoteri.eu nastoupil koncem minulého roku jako promotér. Z této pozice se díky svým zkušenostem rychle vypracoval na Promotion Chiefa, který přijímá objednávky a dohlíží na hladké uskutečnění všech akcí. Patrik před příchodem do agentury působil jako promotér pro Intel a Microsoft. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou a Bankovní institut v Praze. Mezi jeho koníčky patří sport, cestování a filmy.
Druhou posilou týmu je Tereza Kramlová, která je z pozice Human Resources zodpovědná za vyhledávání a výběr promotérů, hostesek a merchandisinérů. Dříve pracovala na pozici marketingové a PR manažerky sportovně-relaxačního komplexu Harmony Body, kde se mimo jiné věnovala také lidským zdrojům. Vystudovala střední a jazykovou školu ve Volyni a aktuálně se vzdělává na Akademii žurnalistiky a nových médií. Je členkou divadelního souboru Amadeus. Její zálibou je hraní na piano a příčnou flétnu.
„Jsem rád, že agentura získala dvě výrazné posily, díky nimž tvoříme silný tým, jehož úkolem je další zvýšení povědomí o našich službách a zejména plynulé zajištění akcí od objednávky až po jejich uskutečnění,“ komentoval personální změny Vít Krčmář, jednatel společnosti Promoteri.eu.
O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu jsou největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry a hostesky pracující po celé ČR a SR. Na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích posílají na každou kampaň toho nejvhodnějšího člověka. Od roku 2006 bylo v České a Slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 6 200 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.
Zdroj: Tisková zpráve společnosti Promoteri.eu