Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Je sklenice poloprázdná nebo poloplná aneb jak na přerámování

Vzpomínáte si ze svého dětství, když jste něco nechtěli jíst a rodiče vám říkali „Co by za to daly děti v Africe.“? Přesvědčilo vás to? Asi moc ne. Rodiče se snažili o přerámování – změnit váš pohled na neoblíbené jídlo. A tuto techniku si v dnešním článku přiblížíme.

Petr Brichcín, TCC

icon Tajemství vítězství – 3 obyčejné otázky a tipy, jak na ně získat odpovědi

Jsme rozdílní. Lišíme se mimo jiné i v tom, co považujeme za „vítězství”.…

Ness - V Česku je nejméně ICT specialistek z celé EU

icon V Česku je nejméně ICT specialistek z celé EU, Ness chce přispět ke změně

Zatímco v Evropské unii činí podíl žen na pozicích ICT specialistů 18,9 %,…

manažerské etudy

icon Aktuální problémy managementu – Pozvánka na konferenci Manažerské etudy: Výzvy a inspirace v neklidných časech

Současná doba přináší manažerům a podnikatelům celou řadu problémů a výzev.…

učebna Centrum služeb pro podnikání

icon Jak vyhrát (na) rekvalifikaci

Příběh ze života: Lenka (48) let. 25 let v zaměstnání, 2 dospívající děti,…

Ondřej Kaushik a Tomáš Pospíchal

icon Ondřej Kaushik, Atlas Copco: Implementace velkého HR řešení je práce na full time

Společnost Atlas Copco je výrobce kompresorů, vakuové techniky a dalších…

David Lesch, zakladatel a CEO AV MEDIA a.s.

icon David Lesch, AV MEDIA: Z neúspěchu si vždy můžeme odnést něco cenného

V moderním světě, kde se klade důraz na růst a úspěch, je třeba si…

Výpis 235247 z celkem 4073