Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Jazyky firmám na míru

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností zaměstnanců a rozdělení do výukových skupin slouží tzv. jazykový audit. Každý student by pak měl mít…

Průzkum prováděný ze zvědavosti je k ničemu

Vlastní zaměstnanci se nijak neliší od novinářů. V jakém ohledu? I to v…

Co je to neformální učení?

icon Co je to neformální učení?

Jsme posedlí školením pracovníků. Došli jsme k závěru, že lidská síla je…

Cizí jazyk pro obchodní účely

icon Cizí jazyk pro obchodní účely

Pokud mluvíte cizím jazykem, jste schopni porozumět i širšímu kontextu…

Aby školení v novém roce fungovalo

icon Aby školení v novém roce fungovalo

Novoroční předsevzetí připomínají sliby, které si lidé dávají při…

E-Hospital: Celoživotní vzdělávání v nemocnicích

icon E-Hospital: Celoživotní vzdělávání v nemocnicích

Celoživotní vzdělávání je jednou z priorit evropské vzdělávací politiky.…

Myslet globálně, žít regionálně

Rozhovor s Olgou Girstlovou, generální ředitelkou společnosti Gity.Jste…

Výpis 35113523 z celkem 4158