Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?
1.8.2003 Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i například rozesílat elektronickou poštu. Článek na příkladech dvou e-mailů pro zákazníka demonstruje,…

Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání
31.7.2003 Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele
24.7.2003 Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…

Zaměstnanecké programy se vyplatí
22.7.2003 Porozumění optimalizaci pracovních sil již dávno není luxus, ale nutnost.…

Investice do všech zaměstnanců
21.7.2003 Koalice 35 amerických advokátních skupin a institucí zabývajících se…

Kdo chce s firmou býti, musí s firmou výti
21.7.2003 Chce-li firma prosperovat, potřebuje kompetentní zaměstnance, kteří budou…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup
21.7.2003 Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…

Povězme si příběh ze života
10.7.2003 
Učíme se vést
9.7.2003 
Učme se čínsky, chceme-li prorazit
26.6.2003 
Nábor a zpětná vazba
20.6.2003 Výpis 3914 až 3926 z celkem 4157