Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jak poznat kvalitní e-learningový program
28.2.2003 Podstatou úspěchu každého vzdělávacího programu je schopnost udržet si pozornost studentů. U webového vzdělávacího programu to platí dvojnásob. Takový program může být velice efektivní, na druhou stranu však i velice neefektivní, nepodaří-li se mu splnit závazek zaujmout a aktivně zapojit koncové…

Zůstat či odejít - to je, oč tu běží
28.2.2003 Každý člověk se v práci někdy cítí nespokojeně, sní o zcela jiných věcech,…

Jak měřit návratnost investic do e-learningu
26.2.2003 Měření návratnosti podnikových investic je vesměs přímá účetní operace,…

Výukové objekty nové generace
25.2.2003 Vzrůstající počet uživatelů mobilních zařízení nabízí nové možnosti…

Strategie pro lepší virtuální vzdělávání
21.2.2003 Smíšené učení je moderní strategií, která kombinuje běžné školení ve třídě…

K čemu je titul z internetové univerzity?
20.2.2003 Mnozí lidé, kteří studují vysokou školu v on-line podobě se obávají, že jim…

Rozhovor s Hanou Milosavljevičovou, Recruitment Managerem společnosti NESS
17.2.2003H. Milosavljevičová se intenzívně věnuje personalistice posledních 5 let, i…

Smíšené učení nejen v call centrech
17.2.2003 
První program svého druhu
14.2.2003 
Skotsko bojuje za rovné příležitosti
10.2.2003 