Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Případová studie: Rozvoj zaměstnavatelské značky společnosti SAP
4.9.2015Německá společnost SAP patří k předním světovým dodavatelům podnikového softwaru. I když se pohybuje téměř výhradně na B2B trhu, soupeří o talenty s dalšími technologickými giganty, jako je Apple, Google nebo Facebook. Především za účelem lepšího oslovení mladé generace pracovníků se proto rozhodla…
Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade v Rize, Almaty a v Bombaji mají nové vedoucí
2.9.2015Novým vedoucím zahraniční kanceláře v Rize pro oblast Pobaltí se stal Jiří…
Kdy si najmout kariérního kouče
2.9.2015Kariérní koučink pomáhá s rozvojem kariéry a hledáním úspěchu v pracovním…
Ředitelkou marketingu Hypoteční banky se stala Kateřina Krásová
1.9.2015Novou ředitelkou marketingu Hypoteční banky se 1. září 2015 stala Kateřina…
Neptejte se manažerů stále na to samé
1.9.2015Při jednání s manažery, do jejichž týmů vyhledávají nové lidi, se…
Vyzkoušejte si vyjednávací bitvu nebo manažerskou simulační hru. Sestavte si otevřený kurz na míru
31.8.2015 DoporučujemeChcete si vyzkoušet intenzivní cvičnou bitvu vyjednávání mezi nákupčími a…
Experiment s platy, který příliš nevyšel
28.8.2015V dubnu letošního roku oznámil americký podnikatel Dan Price, majitel…
Proč zaměstnanci nesnáší svou práci?
27.8.2015Říct, či neříct?
24.8.2015Výpis 1730 až 1742 z celkem 4070