Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé vztahy se zákazníky, nemluvě o posílení prodeje.Podle odborníků na firemní komunikaci by zaměstnavatelé…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?

icon Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?

Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního…

Pozor na krizi střední kariéry

icon Pozor na krizi střední kariéry

I když většina zaměstnanců prochází poměrně bezbolestně adolescencí, řada…

Británie podporuje vzdělávání v automobilovém průmyslu

icon Británie podporuje vzdělávání v automobilovém průmyslu

Britská vláda přislíbila zvýšit finanční podporu pro vzdělávání zaměstnanců…

Britští manažeři chtějí nižší daně za vzdělávání zaměstnanců

icon Britští manažeři chtějí nižší daně za vzdělávání zaměstnanců

Britská manažerská organizace Chartered Management Institute (CMI) vyzývá…

Krize zkracuje rozpočty na firemní vzdělávání

icon Krize zkracuje rozpočty na firemní vzdělávání

Ekonomická krize si vybírá daň vpodobě snižování rozpočtů na firemní…

Lidské zdroje se obracejí k řízení výkonnosti

icon Lidské zdroje se obracejí k řízení výkonnosti

Téměř třetina britských oddělení lidských zdrojů plánuje změnu strategie…

Výpis 29392951 z celkem 4096