Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Dobré rozehrání, základ úspěchu
7.5.2004Správné zavedení nových produktů a výrobků je klíčové pro úspěch firmy na poli byznysu. Můžeme jej rozdělit na dvě části. První je interní zavádění, které se soustředí na práci s výrobkem uvnitř společnosti a sleduje jeho cestu až k prodejcům. Druhým je externí zavedení, které uvádí výrobek k…
Nebraňte se výhodám
6.5.2004O výuku pomocí e-learningových programů by měli mít zájem nejen pracovníci…
Jen je nechte, ať se učí!
4.5.2004Mnoho výukových managerů si často stěžuje, že vedení společnosti…
I ta poslední matička vám výrobek zvýhodní
4.5.2004Starý přístup k technologiím se příliš nevěnoval důležitosti a dopadu…
Učitel je moudrý pán
22.4.2004On-line má prim
21.4.2004Výpis 3745 až 3757 z celkem 4094