Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Dobré rozehrání, základ úspěchu

Správné zavedení nových produktů a výrobků je klíčové pro úspěch firmy na poli byznysu. Můžeme jej rozdělit na dvě části. První je interní zavádění, které se soustředí na práci s výrobkem uvnitř společnosti a sleduje jeho cestu až k prodejcům. Druhým je externí zavedení, které uvádí výrobek k…

Nebraňte se výhodám

icon Nebraňte se výhodám

O výuku pomocí e-learningových programů by měli mít zájem nejen pracovníci…

A přece se učí!

icon A přece se učí!

Každý výukový proces má svůj vlastní, specifický průběh. Jsou v něm vždy…

Praxe, to je to

icon Praxe, to je to

Ukazuje se, že mnohdy až 80 procent nákladů vložených do výuky se ztrácí,…

Jen je nechte, ať se učí!

icon Jen je nechte, ať se učí!

Mnoho výukových managerů si často stěžuje, že vedení společnosti…

I ta poslední matička vám výrobek zvýhodní

icon I ta poslední matička vám výrobek zvýhodní

Starý přístup k technologiím se příliš nevěnoval důležitosti a dopadu…

Má HR stále smysl?

icon Má HR stále smysl?

Oblast řízení lidských zdrojů prochází v USA určitou krizí. Studie…

Výpis 37453757 z celkem 4094