Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Hodnocení výkonnosti není jen kritika
17.9.2002 Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům. Bohužel většina zaměstnanců kritiku není schopna akceptovat (možná v důsledku špatných zkušeností), a…

Podnikové hodnoty a realita
12.9.2002 Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší…

Jaká je informační hodnota pracovního vysvědčení?
11.9.2002 Pracovní vysvědčení hrají rozhodující roli, pokud je uchazeč vybrán a…

Po mateřské zpět do práce - jak na to?
11.9.2002 Zejména v západních zemích se ženy po mateřské dovolené vrací poměrně brzy…

Mohou společnosti snížit výdaje zaměstnanců?
5.9.2002 V oslabené ekonomice se vedoucí pracovníci snaží udržet výdaje zaměstnanců…

Inspirace přichází z atletiky
3.9.2002 Schopnost seberegulace bývá někdy zmiňována jako jeden z klíčových faktorů…

Krádeže informací a jak si s nimi poradit
2.9.2002 Poměrně často se stává, že zaměstnanec si při svém odchodu z firmy vezme na…

Být nejlepší
30.8.2002 
Strategie a učení versus snižování stavů
29.8.2002 
Školení manažery nedělá
27.8.2002 
I retence má svou hierarchii potřeb
27.8.2002 