Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Co nezměříš, nenapravíš
28.6.2004 Rozvoj zaměstnanců se nejlépe definuje a sleduje tehdy, pokud se soustřeďuje na projev specifického, pozorovatelného chování. Chování je v podstatě to, co kouč a jeho klient oba vidí a mohou vzájemně hodnotit. Zaměření na chování pomáhá oběma stranám oddělit osobnost od zpětné vazby. Je možné…

Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA
28.6.2004Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých…

Nenechte je růst jako dříví v lese
22.6.2004 Nejlepší zaměstnanci jsou klíčem k nástupnickému plánu společnosti, možná i…

Potrapte sami sebe
16.6.2004 Nejúspěšnější lidé vždy měli cosi, co autor článku nazývá Tři magická O-…

Já, já, já, jenom já, ...já blbec
16.6.2004 Možná jste opakovaně pověřováni zaučením nových zaměstnanců. Proč vybírají…

Rozhovor s Alešem Kabilkou, vedoucím lektorem společnosti DIGI TRADE
14.6.2004Aleš Kabilka po dokončení studia na VŠE v Praze nastoupil v roce 2000 do…

Co s vámi, pracovníci lidských zdrojů?
11.6.2004 Objevily se názory, že oddělení lidských zdrojů jsou…

Co vy na outsourcing ?
8.6.2004 
E-learning? Buďte bez obav
8.6.2004 
Jak nechat vyrůst podnik
7.6.2004 Výpis 3784 až 3796 z celkem 4157