Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon 8. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v…

Lenka Hlavová, General Manager, Toyoda Gosei CZ

icon Lenka Hlavová, Toyoda Gosei: Změny musíme přijímat pozitivně a využít je jako příležitost k růstu

Společnost Toyoda Gosei CZ se zabývá výrobou dílů pro automobilový průmysl.…

icon Druhé kolo propouštění ve společnosti Cisco v roce 2024 zasáhlo tisíce zaměstnanců

Americký technologický gigant Cisco pokračuje v rozsáhlém propouštění,…

Petr Rozkošný, ICT Pro

icon Jak zefektivnit procesy pomocí automatizace

Co vlastně znamená automatizace pracovních procesů a jak nám může usnadnit…

Mgr. Martina Dubcová, MBA, Managing Director, Pumpedu

icon DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale…

HRko 2024

icon Ostrava: hlavní město HR!!!

Přes 50 řečníků na 4 pódiích, 7 HR rooms a 2 festivalech představí…

Výpis 131143 z celkem 4155