Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
8. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
23.9.2024 Doporučujeme Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské nároky na adaptabilitu a flexibilitu firem. Rychlost, schopnost se měnit a inovovat patří mezi zásadní atributy úspěšných společností v…

Lenka Hlavová, Toyoda Gosei: Změny musíme přijímat pozitivně a využít je jako příležitost k růstu
23.9.2024 Společnost Toyoda Gosei CZ se zabývá výrobou dílů pro automobilový průmysl.…

Druhé kolo propouštění ve společnosti Cisco v roce 2024 zasáhlo tisíce zaměstnanců
20.9.2024 Americký technologický gigant Cisco pokračuje v rozsáhlém propouštění,…

Jak zefektivnit procesy pomocí automatizace
19.9.2024 Co vlastně znamená automatizace pracovních procesů a jak nám může usnadnit…

DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy
18.9.2024 Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale…

Petr Křivohlávek, Dibaq: Je důležité definovat, v čem chceme růst, nejde jen o vyšší zisky, ale o zlepšování kvality života
17.9.2024 Petr Křivohlávek, generální ředitel společnosti Dibaq a.s., se během…

Ostrava: hlavní město HR!!!
16.9.2024 Doporučujeme Přes 50 řečníků na 4 pódiích, 7 HR rooms a 2 festivalech představí…

Setkání Business Brunch® - Pocit vlastní hodnoty - 8. 10. 2024
16.9.2024 Doporučujeme 