Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Studie: Jak lépe využít data k budování značky zaměstnavatele

Společnosti mají čím dál větší snahu o efektivnější budování zaměstnavatelské značky a dělají také velké pokroky v tom, jak k tomuto účelu využívají různé analytické nástroje. Zejména malé firmy však s využíváním dat bojují a mnoho personalistů dnes zjišťuje, že pracovat s daty tak, aby mohla být…

Pavla Pavlíková, INNERGY

icon Challenging coaching I. – Za hranice tradičního koučování

Ve své praxi kouče se často setkávám s otázkami, jaký koučovací přístup…

Studie: Stav kybernetické bezpečnosti firem v roce 2016

Krádež firemních dat a infikace malwarem patří mezi největší hrozby pro…

icon Silná značka ani velký plat zaměstnance neudrží

Angažovanost zaměstnance úzce souvisí s tím, jaký pocit má ze své práce.…

icon Trh práce 2015 v krajích ČR

Český statistický úřad vydal publikaci s názvem Trh práce (krajské…

icon 5 problémů firemního vzdělávání

Hodně věcí ve firemním vzdělávání se v posledních letech změnilo k lepšímu.…

Tomáš Vejmělek, Empire - the Know-how Institute

icon Vyhodnocování efektivity jazykové výuky

Každá výuka, aby byla efektivní, musí mít jasně stanovený dlouhodobý cíl a…

Výpis 14701482 z celkem 4070