Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Smíšené učení nejen v call centrech
17.2.2003 Ve městě Nashville začala fungovat speciální škola a vzdělávací středisko pro operátory call center. Vyučující zde s velkým úspěchem provozují systém smíšeného učení, který rozšiřuje komplexní vzdělávací program a zohledňuje specifické potřeby každého oddělení. Podle zakladatelky vzdělávacího…

První program svého druhu
14.2.2003 V New Jersey byl právě spuštěn originální vzdělávací program pro ženy s…

Univerzita amerického ministerstva obrany
11.2.2003 Americké ministerstvo obrany založilo vlastní univerzitu, na níž se má…

Skotsko bojuje za rovné příležitosti
10.2.2003 Skotsko se v současné době soustředí na poskytování rovných příležitostí v…

E-learning: co lze a nelze školit
6.2.2003 Je možné převést každý kurz do elektronické podoby? A mělo by to vůbec být…

Dokážete odpovědět na otázky zaměstnanců?
5.2.2003 Úspěch zaměstnanců a jejich spokojenost závisí do značné míry na tom, jak…

E-learningový zákon malinového džemu
4.2.2003 V současné době došlo v oblasti e-learningu k podstatnému průlomu. Ne, že…

Rekvalifikovat nebo vyhodit?
3.2.2003 
Školení pro zákazníky SONY
24.1.2003 
Sbohem, němý e-learningu
23.1.2003 
Tréninkem k silnější motivaci
20.1.2003 
7 strategií online učení
13.1.2003 Výpis 3966 až 3978 z celkem 4154