Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Učitel nesmí být žádný suchar
7.4.2004Zkušenosti vedoucích pracovníků zodpovědných za výuku napovídají, jak by měl vypadat pracovník výuky. Je důležité, aby se soustředil na nové výukové strategie, které více odpovídají cílům a potřebám společnosti. Měl by podporovat takové úsilí jednotlivců, které odpovídá zájmům kolektivní práce. Co…
V elektrárně a bez dlouhého vedení
6.4.2004Skupina elektrárenských společností utvořila koalici pro společné…
Jak mít za ušima při výběru E-Learningu
6.4.2004E-learning si získává stále více příznivců, neboť nabízí větší možnosti…
Kdo má pod čepicí, kamarádí s univerzitou
6.4.2004Jak vytvořit ve společnosti prostředí trvalého a stabilního vzdělání…
E-Learning musí dostat nový ohoz
5.4.2004Tvorba e-learningu prošla už řadou změn. Stále však narážíme na řadu…
Kdo nezná pocity, nezná svého zaměstnance
5.4.2004Lidská schopnost učení sestává podle odborníků ze tří základních složek.…
Věci, co lídři dělají
31.3.2004Když do důchodu, tak postupně
30.3.2004Jak správně zhodnotit učení
25.3.2004Vhodný e-learning
25.3.2004Učit se, učit se, učit se
24.3.2004Výpis 3745 až 3757 z celkem 4069