Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Pozor na kreativní zaměstnance. Mohou se totiž příliš pouštět do rizik
15.2.2019Kreativita je u drtivé většiny zaměstnanců žádoucí vlastností. Umožňuje pracovníkům přemýšlet mimo vytyčené mantinely, improvizovat ve chvílích, kdy nemají zcela jasně definované instrukce, jak se chovat, a přicházet s inovativními nápady, které jejich práci i celou firmu mohou posouvat dále. Vysoce…
Jak by měl vypadat první den nového pracovníka?
14.2.2019„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a…
Žádný nástroj ani metoda nefunguje, pokud manager není angažovaný
13.2.2019Stává se někdy, že začneme využívat nový nástroj, který má vynikající…
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
11.2.2019 DoporučujemeSpotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Angličtina s jazykovou školou LITE: Lyžování
7.2.2019Také máte radost, že konečně napadlo dost sněhu? Chystáte se vyrazit na…
Pět znamení, že se od vás zaměstnanec chystá odejít
4.2.2019Dobrých pracovníků je málo a o ty nejlepší se momentálně firmy perou. Není…
Co dobří pracovníci milují a špatní nesnášejí
30.1.2019Úkolem zaměstnanců je vytvářet hodnotu pro zaměstnavatele. Dobrý pracovník…