Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Loajalita zaměstnanců není samozřejmost

Každá firma chce mít loajální neboli věrné zaměstnance, kteří pracují na plný a bezchybný výkon a přináší společnosti ziskovost. Pokud takové lidi společnost má, je to velká výhra. Většina firem investuje do svých zaměstnanců nemalé finanční prostředky ať už na zaškolení, zapracování, tak na rozvoj…

Jörg Petzold

icon Nedostatek volnosti ve firmách - sladkokyselé lži inzerátů a popisů pozic ničí motivaci zaměstnanců

„Pracujete, abyste žili, nebo žijete, abyste pracovali?“ Na první pohled…

Jak si udržet manažery s vysokým potenciálem

icon Jak si udržet manažery s vysokým potenciálem

Výzkumy z poslední doby ukazují, že vysoce vý…

Průzkum SHRM: Řízení absencí zaměstnanců

icon Průzkum SHRM: Řízení absencí zaměstnanců

Máte program pro sledování absencí svých…

IBM: Personální strategie pro 21. století

icon IBM: Personální strategie pro 21. století

Americká společnost IBM letos oslavila 100. výročí sv&…

Británie: Firemní vzdělávání se potýká s nedostatkem zdrojů a podpory

icon Británie: Firemní vzdělávání se potýká s nedostatkem zdrojů a podpory

Sedm z deseti týmů, které mají ve firmách na…

3 tipy pro rozvoj HR business partnerů

icon 3 tipy pro rozvoj HR business partnerů

Řada personálních ředitelů řeší otázku,…

Výpis 25232535 z celkem 4089