Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jak budovat PR HR oddělení
3.4.2008Jsem pro HR náročný zákazník, ale chápající říká Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka společnosti ČEZ Zákaznické služby.HR je stále ještě vmnohých společnostech bráno jako administrativní podpora. Ty jsi byla za svou kariéru jak na straně HR, tak teď jsi na straně zákazníka. Proto…
Europass přilákal již 2,5 milionu lidí
2.4.2008Europass patří mezi nástroje EU, které pomáhají zvyšovat transparentnost…
Telefonní hovor vytvoří u klienta váš obraz
2.4.2008Využijte telefonní etiku ktomu, aby zlepšila váš obraz u klienta.Komunikace…
Informačně-poradenský systém podpoří trh práce a usnadní přístup k dalšímu profesnímu vzdělávání
1.4.2008Snadnější přístup k nabídce dalšího profesního vzdělávání, které podpoří…
Americká recese ohrožuje asijské zaměstnance
27.3.2008Spolu s tím, jak ve Spojených státech nastupuje ekonomická recese, se…
Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit
26.3.2008Na českém trhu výuky cizích jazyků působí mnoho poskytovatelů s širokou…
Britové více věří koučování
21.3.2008Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby…
Umíte určit své vzdělávací potřeby?
21.3.2008K odchodu z firmy využijte diplomacii
21.3.2008Co jsou strategické lidské zdroje?
19.3.2008Výpis 3082 až 3094 z celkem 4087