Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Jak budovat PR HR oddělení

Jsem pro HR náročný zákazník, ale chápající říká Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka společnosti ČEZ Zákaznické služby.HR je stále ještě vmnohých společnostech bráno jako administrativní podpora. Ty jsi byla za svou kariéru jak na straně HR, tak teď jsi na straně zákazníka. Proto…

Europass přilákal již 2,5 milionu lidí

icon Europass přilákal již 2,5 milionu lidí

Europass patří mezi nástroje EU, které pomáhají zvyšovat transparentnost…

Telefonní hovor vytvoří u klienta váš obraz

icon Telefonní hovor vytvoří u klienta váš obraz

Využijte telefonní etiku ktomu, aby zlepšila váš obraz u klienta.Komunikace…

Informačně-poradenský systém podpoří trh práce a usnadní přístup k dalšímu profesnímu vzdělávání

icon Informačně-poradenský systém podpoří trh práce a usnadní přístup k dalšímu profesnímu vzdělávání

Snadnější přístup k nabídce dalšího profesního vzdělávání, které podpoří…

Americká recese ohrožuje asijské zaměstnance

icon Americká recese ohrožuje asijské zaměstnance

Spolu s tím, jak ve Spojených státech nastupuje ekonomická recese, se…

Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit

icon Vzděláváte své zaměstnance efektivně? Zkuste jazykový audit

Na českém trhu výuky cizích jazyků působí mnoho poskytovatelů s širokou…

Britové více věří koučování

icon Britové více věří koučování

Britští zaměstnavatelé stále více podporují vzdělávání zaměstnanců, aby…

Výpis 30823094 z celkem 4087