Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Stáže a rotace jako prostředek k udržení zaměstnaců
4.10.2002Článek přibližuje mimo jiné názory viceprezidenta jedné z konzultantských firem, která využívá svých vztahů s obchodními partnery jako prostředku k udržení pracovníků. Podobně jako jiné společnosti, jejichž počet se stále zvyšuje, zkouší i tento podnik udržet neposedné zaměstnance ve svých řadách…
Synchronní a asynchronní e-learning
2.10.2002Dříve, než se kdokoli začne hlouběji zajímat o e-learningové strategie, měl…
Bez baretu a absintu aneb Byznysmeni na cestě k tvořivosti
30.9.2002Každý ví, že umělci zažívají období, kdy je jejich tvořivost blokována.…
Schopnost sebeuvědomění vede k vyšší výkonnosti
30.9.2002Vysoce výkonní manažeři jsou pravděpodobně lépe schopni zhodnotit své…
Kontakt s referencemi je velmi důležitý
27.9.2002Ano, máte seznam referencí a všechny jsou skvělé. Jsou to lidé, s nimiž…
Perfektní, nebo vynikající?
26.9.2002Na první pohled by se mohlo zdát, že perfekcionismus je v podstatě…
Vychovejte si svého manažera
25.9.2002Školení při zaměstnání: nová realita
25.9.2002Fluktuace zaměstnanců je brzdou profitu
18.9.2002Hodnocení výkonnosti není jen kritika
17.9.2002Výpis 3953 až 3965 z celkem 4080