Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
5 nejméně nákladných strategií vzdělávání zaměstnanců
10.1.2003 Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční výhodu a je tedy třeba, aby probíhalo neustále. Firmy do vzdělávání zaměstnanců obecně vzato investují každým rokem více prostředků. Ne každá firma má však těchto prostředků dostatek. Je proto nucena od vzdělávání svých…

Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky
8.1.2003Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná…

Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center
7.1.2003 Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech.…

Top 10 personálních novoročních předsevzetí
6.1.2003 Novoroční předsevzetí zvažují lidé každý rok. Někteří na ně zcela…

Deset kroků pro rozvoj firemního talentu
19.12.2002 Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto…

Posuzování zaměstnavatelů
16.12.2002 Mnozí kandidáti se dopouštějí chyby, že inzerující podniky zařazují do…

Rozhovor s Hanou Kyrianovou, psychologem práce z pojišťovny Kooperativa
12.12.2002Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment…

Co na tom e-learningu je?
3.12.2002 
Školení - účinná prevence podvodů
28.11.2002 Výpis 3979 až 3991 z celkem 4154