Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Školení, které přináší výsledky
31.10.2001 Aby bylo školení účinné, musí být zajímavé a musí splňovat účel, pro který bylo navrženo. To znamená, že se musí přímo vztahovat k určitým obchodním potřebám, musí mít…

Co dělat, aby bylo školení pro studenty přitažlivější a efektivnější
19.10.2001 Mnoho lidí se rádo učí, ale nesnášejí školení. Článek popisuje způsoby a…

Situace a trendy v e-learningu
18.10.2001 Školení a další vzdělávání zaměstnanců pomocí moderních informačních a…

Jak spolupracovat s poradcem v oboru e-learningu
16.10.2001 Článek obsahuje informace o tom, jak může poradce pomoci firmě s výběrem…

Lidé, kteří se účastní kurzů slušného chování, jsou sebevědomější a dokáží udělat lepší dojem
12.10.2001 Článek se zabývá významem lekcí společenského chování pro zaměstnance.…

Jak si počínat ve funkci vedoucího školení
10.10.2001 V současné době se ve světě podnikání stalo školení často používaným…

Jak správně chápat, provádět a vyhodnocovat školení
8.10.2001 Na školení se můžeme dívat buď jako na strategický zdroj, který pomáhá…