Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci
17.3.2022 DoporučujemeJedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace. Osobitý postoj, vlastní cestu a výsledky v této oblasti představila výrobní společnost Brembo Czech na konferenci HR CHANGE ’21, kterou pořádal tým DMC management consulting.
Pozvánka na workshop: Předpoklad je cesta do pekel – Profi (online) komunikace
14.3.2022 DoporučujemeJedno z úskalí mezilidské komunikace jsou předpoklady, které dávají…
Využívání flexibilních pracovních úvazků vzrostlo ve více než čtvrtině firem
7.3.2022Zájem o flexibilní úvazky mezi zaměstnanci stoupá, jejich nabídka však v …
HR (R)Evoluce se zaměří na proměnu firem i lidských zdrojů během digitální transformace
7.3.2022 DoporučujemeSpolečně se v Praze 7. dubna na konferenci HR (R)Evoluce podíváme nejen na…
4 tipy, jak zajistit, aby mělo školení zaměstnanců požadovaný efekt
3.3.2022 Zobrazit dvojjazyčněKvalitní a cílené školení pracovníků je klíčové k udržení…
Zážitkové vzdělávání a moderní technologie: V SAP Services rozvíjí nové trendy rozvoje zaměstnanců
2.3.2022V pražském centru podnikových služeb a inovací SAP Services podporují…
Vyšla tištěná ročenka Firemní vzdělávání 2021 s predikcí trendů v L&D od světových expertů
28.2.2022 DoporučujemePředstavujeme 2. ročník ročenky Firemní vzdělávání 2021. Na 80 stranách…