Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Hodnocení zaměstnanců aneb Kdo se víc ptá, ten se víc dozví
16.9.2016V jednom z posledních „letních“ článků jsem psal o spokojeném zaměstnanci, který je spravedlivě hodnocen a ohodnocen za svůj přínos pro zaměstnavatele. V dnešním krátkém příspěvku bych se rád zabýval přínosem spravedlivého systému hodnocení pro manažera, který hodnocení provádí.
Efektivní řízení společnosti a firemní kultura (1/3)
15.9.2016Možná si kladete otázku, jak spolu souvisí efektivní řízení společnosti a…
Zaměstnanci ING Bank běželi na Letné. Společně s dětmi z dětských domovů
14.9.2016Do druhého ročníku sportovně-charitativní akce Teribear hýbe Prahou, kterou…
Projekt WAIT-IN pomůže končícím zaměstnancům znovu rychle najít práci
14.9.2016 DoporučujemeJedinečný systém řešící outplacement umožňuje zajistit nové zaměstnání…
Jak drahé je vlastně pro firmu levné vzdělávání?
14.9.2016Vzdělávání je příliš drahé! Jak často slýcháme tuto větu. Příliš mnoho…
Engagement - cesta k nižším nákladům
13.9.2016Nedávno jsem se setkal s ředitelem jednoho velkého výrobního závodu. Firma…
Nové moderní kanceláře SAP přivítaly první zaměstnance
12.9.2016Společnost SAP odstartovala jedno z největších stěhování na trhu, když se…
Říjnová Káva s koučem – Přijďte ochutnat
12.9.2016 DoporučujemePro práci v HR nestačí být hodný
12.9.2016Burza talentů se osvědčila
9.9.2016Vyhrajte kurz Microsoft Office dle vašeho výběru
6.9.2016 DoporučujemeProč si vybíráte špatné zaměstnance?
5.9.2016Výpis 1431 až 1443 z celkem 4070