Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Studie: Jak lépe využít data k budování značky zaměstnavatele
14.7.2016Společnosti mají čím dál větší snahu o efektivnější budování zaměstnavatelské značky a dělají také velké pokroky v tom, jak k tomuto účelu využívají různé analytické nástroje. Zejména malé firmy však s využíváním dat bojují a mnoho personalistů dnes zjišťuje, že pracovat s daty tak, aby mohla být…
Challenging coaching I. – Za hranice tradičního koučování
13.7.2016Ve své praxi kouče se často setkávám s otázkami, jaký koučovací přístup…
Studie: Stav kybernetické bezpečnosti firem v roce 2016
12.7.2016Krádež firemních dat a infikace malwarem patří mezi největší hrozby pro…
Silná značka ani velký plat zaměstnance neudrží
12.7.2016Angažovanost zaměstnance úzce souvisí s tím, jaký pocit má ze své práce.…
Trh práce 2015 v krajích ČR
11.7.2016Český statistický úřad vydal publikaci s názvem Trh práce (krajské…
5 problémů firemního vzdělávání
30.6.2016Hodně věcí ve firemním vzdělávání se v posledních letech změnilo k lepšímu.…
Vyhodnocování efektivity jazykové výuky
28.6.2016Každá výuka, aby byla efektivní, musí mít jasně stanovený dlouhodobý cíl a…
Práce v HR je zatraceně tvrdá
27.6.2016Hledá se Junior produkční do společnosti Outward Bound – Česká cesta s.r.o.
24.6.2016 DoporučujemeSebeuvědomění s Enneagramem
24.6.2016Výpis 1470 až 1482 z celkem 4070