Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i například rozesílat elektronickou poštu. Článek na příkladech dvou e-mailů pro zákazníka demonstruje,…

Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

icon Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

icon Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…

Zaměstnanecké programy se vyplatí

icon Zaměstnanecké programy se vyplatí

Porozumění optimalizaci pracovních sil již dávno není luxus, ale nutnost.…

Kdo chce s firmou býti, musí s firmou výti

icon Kdo chce s firmou býti, musí s firmou výti

Chce-li firma prosperovat, potřebuje kompetentní zaměstnance, kteří budou…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

icon Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…

Investice do všech zaměstnanců

icon Investice do všech zaměstnanců

Koalice 35 amerických advokátních skupin a institucí zabývajících se…

Výpis 38493861 z celkem 4092