Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Školení pro zákazníky SONY
24.1.2003Německá pobočka společnosti SONY potřebovala zlepšit odbyt pro televize se zvukovým systémem Dolby Surround. Ukázalo se, že nejen zákazníci, ale i prodejci a obchodníci si musí zlepšit své znalosti o této problematice (ne každý výrobek s Dolby je kompatibilní se všemi běžně používanými komponentami…
Sbohem, němý e-learningu
23.1.2003Mnoha e-learningovým programům stále chybí vhodná zvuková stránka. Zvuk je…
Rozhovor s Františkem Mikou, ředitelem firmy MMI
21.1.2003Františem Mika je prezidentem České společnosti pro rozvoj lidských zdrojů,…
Tréninkem k silnější motivaci
20.1.2003Každý zaměstnavatel usiluje o to, aby jeho zaměstnanci neztráceli při práci…
7 strategií online učení
13.1.2003Online učení je systém, který se neustále zdokonaluje. Je pravda, že se…
5 nejméně nákladných strategií vzdělávání zaměstnanců
10.1.2003Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční…
Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky
8.1.2003Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná…