Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Strategické otázky HR business partnerů

Někteří personalisté se nazývají HR business partnery (HRBP), ve skutečnosti jsou však ale HR generalisty nebo odstraňovači problémů (tzv. trouble-shooters). Skutečný „komerční“ HR business partner je lídr, který se…

profesor Ram Sundaresan z GL&C Europe školí marketing pro společnost T-Mobile

icon T-Mobile: Vážíme si dodavatelů vzdělávání, kteří rozumějí našim potřebám

Společnost T-Mobile pravidelně hodnotí, jak jsou zaměstnanci…

icon Jak začít pracovat s metodou Kaizen?

Stále náročnější podmínky tržního…

Jak budovat koučovací firemní kulturu

icon Jak budovat koučovací firemní kulturu

Mají-li vaši manažeři být lídry a dosahovat…

První kancelář Educity - Krčská ulice, Praha

icon Příběh EduCity (část 1/3)

Bylo. Před devatero vládami a devatero vytunelovanými bankami v křišťálově…

PepsiCo: 4 fáze plánování nástupnictví

icon PepsiCo: 4 fáze plánování nástupnictví

Plánování nástupnictví patří v…

icon Projekt "Vzdělávejte se pro růst!" pokračuje v regionech

Ministerstvo práce a sociálních věcí vyzvalo &…

Výpis 24712483 z celkem 4070