Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Hodnocení výkonnosti není jen kritika
17.9.2002Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům. Bohužel většina zaměstnanců kritiku není schopna akceptovat (možná v důsledku špatných zkušeností), a…
Podnikové hodnoty a realita
12.9.2002Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší…
Po mateřské zpět do práce - jak na to?
11.9.2002Zejména v západních zemích se ženy po mateřské dovolené vrací poměrně brzy…
Jaká je informační hodnota pracovního vysvědčení?
11.9.2002Pracovní vysvědčení hrají rozhodující roli, pokud je uchazeč vybrán a…
Mohou společnosti snížit výdaje zaměstnanců?
5.9.2002V oslabené ekonomice se vedoucí pracovníci snaží udržet výdaje zaměstnanců…
Inspirace přichází z atletiky
3.9.2002Schopnost seberegulace bývá někdy zmiňována jako jeden z klíčových faktorů…
Krádeže informací a jak si s nimi poradit
2.9.2002Poměrně často se stává, že zaměstnanec si při svém odchodu z firmy vezme na…