Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i například rozesílat elektronickou poštu. Článek na příkladech dvou e-mailů pro zákazníka demonstruje,…

Firemní vzdělávání a řízení změn

icon Firemní vzdělávání a řízení změn

Potřeba vzdělávání zaměstnanců a provádění změn nebyla v podnicích nikdy…

Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

icon Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání

Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…

Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

icon Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele

Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…

Zaměstnanecké programy se vyplatí

icon Zaměstnanecké programy se vyplatí

Porozumění optimalizaci pracovních sil již dávno není luxus, ale nutnost.…

Investice do všech zaměstnanců

icon Investice do všech zaměstnanců

Koalice 35 amerických advokátních skupin a institucí zabývajících se…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

icon Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…

Výpis 38363848 z celkem 4080