Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?
1.8.2003Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném projevu, která je ovšem při komunikaci se zákazníky nezbytná. Bude totiž nejen telefonovat, ale i například rozesílat elektronickou poštu. Článek na příkladech dvou e-mailů pro zákazníka demonstruje,…
Firemní vzdělávání a řízení změn
1.8.2003Potřeba vzdělávání zaměstnanců a provádění změn nebyla v podnicích nikdy…
Interní e-mailové systémy - příležitost ke vzdělávání
31.7.2003Interní e-mailové systémy nabízí ideální příležitost ke vnitrofiremnímu…
Pat Crull bere vzdělávání vážně i vesele
24.7.2003Doktorka Patt Crull je v současnosti viceprezidentkou a manažerkou…
Zaměstnanecké programy se vyplatí
22.7.2003Porozumění optimalizaci pracovních sil již dávno není luxus, ale nutnost.…
Investice do všech zaměstnanců
21.7.2003Koalice 35 amerických advokátních skupin a institucí zabývajících se…
Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup
21.7.2003Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své…
Povězme si příběh ze života
10.7.2003Učíme se vést
9.7.2003Učme se čínsky, chceme-li prorazit
26.6.2003Výpis 3836 až 3848 z celkem 4080