Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Co by měl umět konzultant?

Co by měly podniky vědět o externích náborových pracovnících, takzvaných konzultantech? V první řadě je dobré brát na vědomí, že jsou záležitostí poněkud nákladnou. Přesto se však z hlediska odborného přínosu a celkové finanční návratnosti vyplatí, protože většinou opravdu pomohou najít vhodné…

Džungle personalistiky

icon Džungle personalistiky

Žijeme v době, kdy intelektuální kapitál, emocionální inteligence, řízení…

Nepodceňujte externisty a outsourcingové firmy

icon Nepodceňujte externisty a outsourcingové firmy

V době vysoké nezaměstnanosti se často stává, že na jednu uvolněnou…

Co vlastně znamená "úspěch"?

icon Co vlastně znamená "úspěch"?

Někteří lidé se snaží neustále zdokonalovat své schopnosti, a přesto se jim…

Nábor personalistů - poučte se od obchodníků

icon Nábor personalistů - poučte se od obchodníků

Profesionální obchodník a profesionální…

Jak maximálně využít investice do školení zaměstnanců?

icon Jak maximálně využít investice do školení zaměstnanců?

Všechny firmy snižují platy, propouštějí zaměstnance a vůbec se snaží všemi…

Dali jste výpověď? Chovejte se profesionálně.

icon Dali jste výpověď? Chovejte se profesionálně.

Den, na který jste čekali, konečně nadešel. Dali jste výpověď a odcházíte.…

Výpis 40314043 z celkem 4073