Články, rozhovory
![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Strategie budování zaměstnavatelské značky krok po kroku
6.2.2013 Získávání a udržení talentů se dnes stává klíčovou konkurenční výhodou. Zájem organizací v oblasti personálního marketingu se proto přesouvá od krátkodobého náboru k dlouhodobému budování zaměstnavatelské značky. Podle náborářského serveru ere.net sestává strategie budování zaměstnavatelské značky z…

SHRM: Výzvy HR a talent managementu v dalších 10 letech
5.2.2013 
Jakým výzvám budou čelit manažeři HR v následujících deseti letech? Na tuto…

Rodinné stříbro firmy: kvalitní střední management
1.2.2013 Doporučujeme Role vrcholového managementu ve firmách je převážně strategická. Skutečnými…

Jak si vybrat správného dodavatele aneb "oddělte zrno od plev"
1.2.2013 V dnešní době není jednoduché vybrat na trhu mezi desítkami stávajících, i…

Další odborné vzdělávání na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně
1.2.2013 Doporučujeme Institut celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně nabízí kromě…

Klíčem k angažovanosti zaměstnanců jsou manažeři
30.1.2013 
Zvyšování angažovanosti zaměstnanců nemusí být tak velká věda, jak to na…

Dlhodobé zvýšenie produktivity výroby na báze vyššej angažovanosti
29.1.2013 Predstavte si, že formou práce vo mzde vyrábate obuv pre popredné svetové…
