Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Strategie budování zaměstnavatelské značky krok po kroku

Získávání a udržení talentů se dnes stává klíčovou konkurenční výhodou. Zájem organizací v oblasti personálního marketingu se proto přesouvá od krátkodobého náboru k dlouhodobému budování zaměstnavatelské značky. Podle náborářského serveru ere.net sestává strategie budování zaměstnavatelské značky z…

icon SHRM: Výzvy HR a talent managementu v dalších 10 letech

Jakým výzvám budou čelit manažeři HR v následujících deseti letech? Na tuto…

icon Rodinné stříbro firmy: kvalitní střední management

Role vrcholového managementu ve firmách je převážně strategická. Skutečnými…

Mgr. Šárka Pojerová, Managing Director SHINE Leadership

icon Jak si vybrat správného dodavatele aneb "oddělte zrno od plev"

V dnešní době není jednoduché vybrat na trhu mezi desítkami stávajících, i…

Institut celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně

icon Další odborné vzdělávání na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně

Institut celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně nabízí kromě…

icon Klíčem k angažovanosti zaměstnanců jsou manažeři

Zvyšování angažovanosti zaměstnanců nemusí být tak velká věda, jak to na…

Vladimír Homola

icon Dlhodobé zvýšenie produktivity výroby na báze vyššej angažovanosti

Predstavte si, že formou práce vo mzde vyrábate obuv pre popredné svetové…

Výpis 23022314 z celkem 4161