Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Co dělat, aby bylo školení pro studenty přitažlivější a efektivnější
19.10.2001Mnoho lidí se rádo učí, ale nesnášejí školení. Článek popisuje způsoby a metody výuky, které vedou k tomu, že učení je záživnější a lépe odpovídá potřebám jednotlivých zaměstnanců. Ti také oceňují, že vychází z reálných situací a pomáhá jim lépe porozumět obchodním praktikám. Uvedená metoda výuky se…
Situace a trendy v e-learningu
18.10.2001Školení a další vzdělávání zaměstnanců pomocí moderních informačních a…
Jak spolupracovat s poradcem v oboru e-learningu
16.10.2001Článek obsahuje informace o tom, jak může poradce pomoci firmě s výběrem…
Lidé, kteří se účastní kurzů slušného chování, jsou sebevědomější a dokáží udělat lepší dojem
12.10.2001Článek se zabývá významem lekcí společenského chování pro zaměstnance.…
Jak si počínat ve funkci vedoucího školení
10.10.2001V současné době se ve světě podnikání stalo školení často používaným…
Jak správně chápat, provádět a vyhodnocovat školení
8.10.2001Na školení se můžeme dívat buď jako na strategický zdroj, který pomáhá…